miercuri, 31 decembrie 2014

Schimbari Radicale In 2015....!

Ce ar putea sa fie altfel in anul 2015...? Cu siguranta fiecare dintre voi v-ati adresat aceasta intrebare la un moment dat in acest an... Anul energilor pozitive, anul schimbarilor radicale, se spune ca ceea ce ne dorim la 00 se si implineste, cu siguranta se implineste daca ne dorim din strafundul sufletului si daca facem ceva ca aceea dorinta sa se implineasca.
Se  spune ca avem timp de toate, insa pentru ca avem timp de toate nu stim sa apreciem ceea ce avem, cand suntem iubiti, ne dorim libertate, cand avem libertate, ne dorim pe cineva care sa ne protejeze, sa ne spuna cuvinte frumoase. 
Octavian Paler spunea ca trecutul trăieşte, e viu, ia parte la prezent, îl influenţează şi se schimbă în funcţie de ceea ce ni se întâmplă. Unele amintiri scad în importanţă, pălesc, altele, dimpotrivă, capătă înţelesuri noi la care nu ne-am gândit înainte. Devin, din fleacuri, momente esenţiale.  Subscriu la ceea ce spunea acest om special, cred cu tarie ca nimic nu este la voia intamplari, iar prezentul  si trecutul dau forma frumoasa viitorului scris cu ajutorul trecutului si prezentului. 
In anul in care totul o sa fie schimbare in care totul o sa fie energie pentru ca noi suntem energie imi doresc sa pot sa iert, sa pot sa inteleg omul de langa mine, imi doresc sa nu judec pentru a putea sa vad in continuare dincolo de aparente, imi doresc sa daruiesc imbratisari parfumate, pentru a picta sufletul fiecarui om de langa mine cu zambete. Imi doresc sa am capacitatea de ai accepta pe cei de langa mine, imi doresc sa inteleg si sa accept in continuare ceea ce Divinitatea imi ofera sa pot sa scriu cu zambetul pe chip paginile din cartea numita viata.

"Amintiţi-vă că înţelepciunea oamenilor este nebunie în faţa lui Dumnezeu. Dacă-i vom da ascultare copilului pe care-l purtăm în suflet, ochii noştri vor reîncepe să strălucească." Paulo Coelho

La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu