joi, 20 februarie 2014

O vacanta de neuitat


"In vacanta trecuta am avut multe excursii. Prima data am fost la Poiesti la matusile si unchii mei. Am vazut luminile din oras si cele din Otopeni si Bucuresti. Intr-o zi am fost intr-un parc de distractii din oras. Am fost curajos si nu-mi era frica. Apoi am fost in centrul orasului unde era statuia lui Carageale si a Domnului Goe. Dupa aceea am plecat la parintii mamei mele. M –am distrat la Varteju.
Aveam tren catre Medias la 13.40. Am avut parte de o peripetie. La 6 km. de Ploiesti masina s-a oprit singura, iesea fum din ea. Un alt unchi a venit si ne-a dus masina la service. Pierdusem trenul, urmatorul era la 17.59.Dupa ce am ajuns,  a doua zi am plecat la Felix sa fac revelionul. Am vazut luminile din statiune si din Oradea. Era revelionul pentru copii. Acolo erau clauni si o femeie cu parul mov. La 00.00 am baut sampanie si ne-am facut planuri pentru 2014.
Ce frumos m-am distrat in vacanta!"
                                                   
                                 Compunerea este a unui baiat cu Sindrom Asperger (elev -  scoala de masa)

Aceasta compunere e inca o dovada ca se poate, copiii cu dizabilitati nu au nevoie de mila noastra, daca le oferim exact ce ei ne cer , o sa primim de la ei mai mult decat le daruim. Nimic nu este imposibil, daca avem curajul sa privim dincolo de aparente!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu